fredag 22 april 2016

I DET STORA HELA

Jag läser Stina Wollters underbara instagramkonto, där hon en dag la ut en snoppbild som någon skickat till henne, bara så där helt apropå, hon la också upp sin svarsbild, en blodig bild på en penisoperation, snubben tyckte att hon var äcklig, och instagram tyckte att hon var helt förkastlig.
Idag la hon ut en bild på sin rumpa och ett legoflygplan, en så fin och underbar bild, för hur många av oss har inte råkat få lego både här och där, nån gång. Själv minns jag när jag hade väldigt ont mellan skinkorna och när jag kände efter hade jag en vass guldstjärnepaljett, ja det var länge sen jag syr inte naken längre, även om jag enligt adhd-principen faktiskt hatar att ha kläder på mig, jag är ingen naturist, men mer en det skaver ta bort det-människa.
Stina Wollter iallafall, hittade en bild på en smal kvinna som hade en kpist längs ryggraden och ner över brevinkastet, den fick minsann instagrams godkännande, var det för att hon var ung? Fast sen tog de tydligen bort den bilden med, då ritade hon dit en blå stringtrosa på sin legobild, nu återstår att se om det var det som behövdes för det sedliga vännerna på instagram. 
man måste töja på gränserna som kvinna
varje dag
PUSH IT HARD




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar