torsdag 12 november 2015

halli hallå

nu tänker jag göra en samtidskommentar

jag hatar fulla snubbar, snubbar och alkohol är det värsta jag vet

och jag vet mycket hemska saker


men kvinnohatande killar som tror att de har sån status

att de kan säga vad för skit som helst

det är det absolut äckligaste jag vet

bajs är roligare

och bajs kan inte prata

när jag var tjugo, gick jag gatan fram i Borgholm en midsommar

ett gäng seglarkillar stod där i sina vita byxor

och de där fula bruna skorna med vita sulor

ägde aldrig sådana

den fulaste av killarna, ja det är oftast den med lägst status

som försöker imponera på de andra genom att göra säga något "roligt"

han sträckte ut sin arm och nöp mig i bröstet

alla killarna skrattade, jag stannade vände mig om och klämde honom

på pungen, hårt som fan, grab twist and pull, amerikanskt självförsvar

ingen kille skrattade, de hotade med att spöa mig, hatar snubbar, hatar fulla snubbar, hatar fulla snubbar

i grupp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar